Népszerű bejegyzések

Zelk Zoltán: Egyszer én a kirakatban

Egyszer én a kirakatban
olyan almát láttam:
mikor néztem, rám nevetett
pirosan és bátran.
Van nekem is egy kis almám,
szomorú, nem bátor,
mint a kicsi kutya, hogyha
elviszik anyjától.
Lehet, hogy csak gyerekalma,
s vágyik még a fára:
ringatgassa, altatgassa
édesanyja ága.
Szél fürössze, nap törölje,
s hogy ne fázzon éjjel:
szálljon hozzá egy jó csillag,
s takarja be fénnyel.
Alma, alma, bárcsak mostan
olyan csuda esne:
az én almám nem is alma,
piros labda lenne!
Fölhajítnám a plafonra,
a falakra szállna -
bárcsak olyan alma volna,
hogy labdává válna!
De ha aztán megint alma
lenne, azt szeretném:
előbb játszadoznék véle,
azután megenném!

2021. január 12., kedd

 <div class="padlet-embed" style="border:1px solid rgba(0,0,0,0.1);border-radius:2px;box-sizing:border-box;overflow:hidden;position:relative;width:480px;height:352px;max-width:100%"><iframe src="https://padlet.com/padlets/5p0j4mwjdz82r1i2/embeds/preview_embed" style="width:100%;height:100%;display:block;padding:0;margin:0" frameborder="0"></iframe></div>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése